Recenzia knihy: Hrdina – Rhonda Byrne

Z nuly k bohatstvu? A to sa dá? Samozrejme že áno. Spoznaj cestu a buď šťastný. Pýtaš sa ako? Odpoveď je staň sa „HRDINOM“.

Kto by nepoznal Rhondu Byrne? Táto spisovateľka ovplyvnila a stále ovplyvňuje množstvo ľudských životov. Jej motivačné knihy ovplyvnili k pozitívnemu mysleniu malých i veľkých. Zrejme je to jedna z najvýznamnejších motivačných spisovateliek 21. storočia, čo dokazuje aj jej bestseller The Secret. Tak kniha ako aj film. Teraz prišla s novinkou Hrdina. Čo v nej môžme očakávať?

Ak ste siahli po tejto knihe, zrejme nemáte veľmi šťastný život. Ak áno, chcete ho mať šťastnejší. Možno nemáte prácu akú chcete, vzťah aký chcete, zdravie alebo čokoľvek iné. Veď,… jediný kto si vie to podstatné slovo doplniť, ste vy sami. Rozmýšľali ste už niekedy nad tým, aké by to bolo nájsť mapu, ktorá vám ukáže krôčik po krôčiku ako sa dostať tam, kde chcete? Kde sa chcete vidieť, ako sa chcete cítiť, ako chcete žiť? Určite by to bolo perfektné a určite to vie i autorka tejto knihy, ktorá pre vás takúto mapku urobila. Ktorá vám ukáže ako sa krôčik po krôčiku dostať tam, kde chcete.

Zamýšľali ste sa už niekedy nad tým, čo je vaším životným poslaním? Či ho vôbec robíte? Prostredníctvom 12tich známych a významných ľudí vám objasňuje autorka to, čo je zmyslom vášho života a ako sa tam dostať. Prostredníctvom ich príbehov vám Rhonda Byrne objasní ako stať hrdinom svojho života.

Celá kniha sa delí na 4kapitoly : sen, hrdina, výprava a víťazstvo. Nemajte obavy, každá kapitola má menšie podkapitoly, čo umožňuje lepšie si zapamätať myšlienky a uvedomiť si ich. Nebojte sa. Nebudete sami, ktorý touto cestou  idú. 12 autorov svojich životných príbehov ňou už prešli. A teraz ju chcú dať i vám, aby ste mohli byť šťastný aj vy.

Bol by nezmysel písať o úspešných ľuďoch, ktorý sa narodili do bohatej rodiny Ktorý mali všetko bez pohnutia prstom, či padli múdry z neba. Preto poukazujú na to, že ani oni nemali ľahké začiatky, ľahký život. Niekto bol bezdomovcom, iný nemal čo do úst, či pociťoval nesmiernu bolesť. Týmto nám Rhonda chce ukázať, že nezáleží na tom, kde sme. Je jedno či bývame v jednoizbovom byte, z výplaty k výplate, alebo máme množstvo zdravotných problémov. Je len na nás, či neberieme toľko odvahy a vyberieme sa po tejto ceste.

Už The Secret ma naozaj očarilo, rovnako ako aj Hrdina. Nad jej knihami sa treba naozaj zamyslieť. No,… Nemožno sa nad nimi iba zamyslieť, treba konať. Touto cestou neprejde človek za deň, je to dlhodobá práca i občasná drina. Začiatky sú ťažké. Človek na sebe musí naozaj pracovať, aby dosiahol to, čo chce. Ak nepracujeme poriadne, nikto nás nepokarhá. Trpíme tým len mi sami. Povedala by som, že jej knihy, rovnako ako aj táto, nám dodáva nádej. Čo mi dal Hrdina do života? Povedala by som, že sa viac usmievam. Už sa toľko netrápim. To, po čom som uz dlho túžila spraviť, no nemala som odvahu, teraz urobím bez problémov. Nie že by som sa nebála, samozrejme že stále je tam ešte to zrnko „čo ak“ (veď zo dňa na deň sa človek nedokáže zmeniť), no teraz dokážem nabrať odvahu. Nabrať odvahu a ísť tadiaľ, kadiaľ naozaj vedie cesta.

Motivácia
na každý deň

Pridaj sa k viac ako 18 000 nadšeným odberateľom, ktorí dostávajú každé ráno na svoj email jeden inšpirujúci obrázkový citát.