Recenzia knihy: Zázrak – Rhonda Byrne

Zazrak_ByrneĎalšia kniha od Rhondy Byrne, ktorá nadchne jej nadšencov. Zázrak sa čosi líši od predchádzajúcich kníh The Secret (Tajomstvo) a Sila. Čím sa líši? Už len tým, že to nie je iba čítanie, ale cvičenie na každé deň, zmeny každý deň k lepšiemu a jedna kapitola čítania na každý deň. Každý deň po dobu mesiaca sa človek vžije do role čitateľa a bude vykonávať cvičenie, ktoré mu zmení pohľad na život rovnako ako aj na celú jeho situáciu.

Ako som už spomínala, kniha je rozdelená na niekoľko kapitol ktoré zodpovedajú jednému dňu čítania. Tieto kapitoly je možné vykonávať postupne rovnako ako aj na „preskačku“, avšak treba ich vykonať všetky. Jedna sa zaoberá prácou iná vzťahmi či zdravím. Jedna sa snaží odbúrať staré zlozvyky a tá druhá naučiť milovať svoj život.

Aj keď sa to nezdá, v takomto prípade je mesiac dosť dlhá doba. Táto kniha nie je obyčajné čítanie, aké ste čítali doteraz. Núti vás k činom a to každý jeden deň. Ak zmeškáte deň, musíte sa vrátiť a teda sa určite donútite prečítať tie kapitoly, len aby ste sa nemuseli vrátiť o pár kapitol. Čo sa týka cvičení, pôsobia rovnako. Treba ich robiť poctivo a pravidelne, podľa potreby. Je to veľmi dobré, nakoľko núti človeka k činu a nie iba čítať a veriť, že sa ako zázrakom niečo zmení. Priznajme si to, väčšina ľudí iba číta ale pre zlepšenie života nič nerobí a ak áno tak len niekoľko dní a potom padne tam, kde bol dovtedy.

Táto knižka sa mi síce zozačiatku nepáčila, nakoľko bola pre moju lenivosť dosť „otravná“ a náročná. Tieto pocity sa po týždni zmenili a ďakovala som, že sa mi dostala do rúk. Keby nebolo jej, zrejme by som sa nedonútila zdvihnúť zadok a začať niečo robiť so svojím životom. Musím priznať, nie je nejaký zlý, avšak každý chceme to najlepšie a nie len priemerné. Jedno je isté, posunula ma ďalej. Samozrejme, niekedy sa ešte vrátim k niektorým cvičeniam, keď pociťujem nejaké napätie alebo sa mi niečo kazí, avšak bol to veľmi veľký krok pre mňa a myslím si a dúfam že bude i pre vás. Chcem vám poradiť, nevzdajte sa. Keď po 3-4 dňoch vo vás vyvolá nechuť kvôli lenivosti, nevzdajte sa. Choďte do toho, donúťte sa. Výsledok bude stáť za to.

Motivácia
na každý deň

Pridaj sa k viac ako 18 000 nadšeným odberateľom, ktorí dostávajú každé ráno na svoj email jeden inšpirujúci obrázkový citát.